2010年12月14日 星期二

[剪報] 性早熟 10歲已有性能力

性早熟 10歲已有性能力

香港蘋果 2010.12.14 

【本報訊】城市人豐衣足食,小孩營養過盛早熟,性罪行也提早發生。香港性教育會會長、研究性罪行的黎定基指出,十多年前男童平均 12歲有性能力,現在推前至 10歲。該會副會長、港大精神科學系教授吳敏倫認為,強姦並非只源於性衝動,心理壓抑也有關,呼籲港府同時放寬觀看色情電影及性行為年齡限制。

須同時更改其他法例

黎定基解釋,勃起功能不分年齡,嬰兒也會勃起,但遲至 10歲以上才能射精,最初或只有精液沒有精子,兩者都可憑 DNA驗出事主身份,而近年本港性罪犯也趨年輕化。


除了性早熟容易有性衝動,吳敏倫認為強姦牽涉多項因素,「加埋社會引誘、精力發洩唔到、男女接觸多、壓力多,例如讀書讀到黐晒線」。香港性教育封閉,只會令問題惡化,父母應提早教子女使用避孕套,「早啲有性行為,就冇咁易出事。以前啲人早婚,性罪行都少啲」。他強調,性教育與港府性政策一脈相承,打破封閉的第一步是放寬性限制的法例。

吳敏倫贊成法改會建議 14歲以下男童可被控強姦罪,但須同時更改其他法例,「十幾歲知道咩係唔啱,唔單止身體成熟,思想都係。既然假定佢哋有能力做決定,要承認埋 10至 18歲都可以睇鹹片」。現時與未成年少女發生性行為屬違法,俗稱「衰十一」,吳也建議廢除,「改法例,加義務,都要畀權利,否則宗旨唔得統一,人民仲反感。全世界啲法例都係黐線!」

沒有留言:

張貼留言